piątek, 31 października 2014

'POLSKIE HANDMADE - WYZWANIE - BARWY JESIENI'

... miało być, ale nie jest, więc jest jak jest... nie martwcie się ja też nie wiem o co mi chodzi...
a na poważnie, próbuję kolejny raz szczęścia w wyzwaniu Barwy jesieni 


ciężko uchwycić właściwy odcień brązu...


U mnie już wszystkie liście spadły, nie poczekały na listopad... wszystko czeka na zimową pierzynkę. Nim to się jednak stanie pozostają brązy, które zatrzymują ciepło słonecznych dni i pomagają przetrwać ten szaro-bury czas






5 komentarzy:

  1. Podoba mi się centralna część wisiora, ta łezka z różą, która wyszła bardzo udanie, natomiast jak patrzę na te zawijaski na boku, to nie mogę opędzić się od skojarzeń z dżdżownicami i na dobrą sprawę jak dla mnie to mogłoby ich nie być. :) Ten prążkowany brzeg jest ekstra, wygląda jak rurki wafelkowe i jak na niego patrzę, robię się głodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... teraz to i ja inaczej nie mogę popatrzeć na ten wisiorek, by nie widzieć dżdżownic :D ... ten kształt i kolor... i wyszły rurki nadziewane dżdżownicami z deserową różą w czekoladowej polewie :D

      Usuń
  2. Ogólnie rzecz biorąc, pomijając kulinarne skojarzenia to wisior jest bardzo ładny i wyraźnie widać, że fimo Cię lubi, czekam na następne prace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... hm nie ma to jak jeść i czytać przemiłe komentarze :) no ba zbierane świeżo po deszczu dlatego takie okazałe :) Teraz pozostało domalować oczka i buźki i będzie komplecik dla tych co skojarzyć nie mogą ... A trącając rurki to przecież ja zawsze coś z cukiernictwem :) Dziękuję za odwiedziny ... Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zapraszam(niezobowiązująco) do siebie po wyróżnienie w łańcuszkowej zabawie Liebster Blog Award.
    A teraz coś na temat wisiorka. Ta kolorystyka i detale kojarzą mi się ze szkatułka mojej babci w której trzymała biżuterię. Pięknie się to wszystko komponuje:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...