środa, 14 kwietnia 2021

Książka mixmediowa z "Lewitującą wiewiórką"

Przedstawiam moją kolejną inspiracje mixmediami, którą jest hmm kolejna książka. Jakby to powiedzieć pomimo że już taką robiłam to wcale nie poszło mi z nią łatwiej 😊 Tym razem postanowiłam zrobić w centralnej części wiewiórkę metodą decoupage. Wykonałam podstawę książki (oczywiście z kartonu), zabezpieczyłam gesso. W następnej kolejności zaczęłam mieszać farby akrylowe i zabrałam się do nadawania koloru fioletowego pozostawiając białą część pod moją wiewiórką. Oczywiście jak to ja nie przemyślałam tego że jak dokleję inne elementy (pieniek, kasztany są z elementów do wycinania) w szczególności pieniek to moja wiewiórka zacznie lewitować  😂 Cóż próbowałam to poprawić, ale już wyschło. Pozostało mi się z tym pogodzić i bawić się w dalsze dekorowanie mojej okładki. Efekt końcowy jest następujący ...








Pozdrawiam odwiedzających i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...