piątek, 23 kwietnia 2021

Kartka z książki z krainy Elfów

 Chciałabym wam pokazać kolejną kartkę w mojej książce 😊 Tym razem jest to praca pt: " Elfowy świat". Ta kartka sprawiła mi wiele radości i przyjemności tworzenia. Po wykonaniu podstawy a wręcz przyklejaniu prostokątów jak leci 😆bez jakiegoś konkretnego planu i zaimpregnowaniu gessem. Postanowiłam zabawić się suchymi pastelami i nadać kolor mojej stronie. A później poszły w ruch stemple (których udało mi się uzbierać nie małą kolekcję 😉) a pomimo to nie mogę się powstrzymać aby nie kupować sobie kolejnych. 😍




Oczywiście obecna karteczka stała się inspiracją dla dzieci na warsztatach kreatywnych. Dzięki zajęciom mogę pochwalić się pięknymi pracami dzieci:


 książka Milenki


książka Przemka 

Zdolne mam dzieci na warsztatach 😁
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających 😗


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...