niedziela, 7 marca 2021

Mixmediowa książka

    Przedstawiam wam moją kolejna pracę. Tym razem postanowiłam pobawić się mixmediowo. Bazę książki wykonałam sama z kartonu. Wiem, że są dostępne tego typu szkatułki drewniane, ale za nim zainwestuję musze sprawdzić czy mnie tego typu prace wciągną.

I tak całość zabezpieczyłam gesso białym, aby podstawa książki nie nawilgła za mocno od farby akrylowej. Jeszcze nie czuję  farb akrylowych, ciężko mi się z nimi pracuje w tego typu pracach , znalezienie odpowiedniego koloru to droga przez mękę. Do udekorowania użyłam wycisków z masy superlekkiej i metalowych elementów. Jak widać na zdjęciach muszę też znaleźć dobry klej do wycisków, bo się odklejają.





Pierwsze doświadczenia i przemyślenia są. Przy powstawaniu następnych z pewnością kilka rzeczy zmienią.

Pozdrawiam odwiedzających i zapraszam ponownie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...