wtorek, 1 grudnia 2020

Wracam z nowymi pasjami i pomysłami

Kochani odkopuję mojego Bloga by pokazać Wam moją nową pasję, czyli SCRAP...

Oczywiście z biżuterią nie kończę, choć teraz w większości z dziećmi na warsztatach tylko tworzę. Dzięki tym spotkaniom musiałam zapoznać się z nowymi dla mnie dziedzinami twórczości i nauczyć się nowych technik.



Kilka prac pod warsztaty z quillingiem


trochę kartek ...


popełniłam decu


...  a tak wygląda zmuszanie siostry, by do mnie zadzwoniła... 💙

Praca z papierami tak mnie wciągnęła, że postanowiłam nawet wziąć udział w zabawie, którą zaproponowała Asia Szulik na swoim kanale na YT  

VLOGMAS 2020 Asi Szulik tu macie link gdybyście chcieli dołączyć, bo jeszcze jest czas.

Kilka zdjęć z pola walki...




Chcę w tym miejscu podziękować Asi za zorganizowanie tej świątecznej zabawy. Jest to dla mnie okazja do zmobilizowania się by pokazać swoje prace w sieci. Dla osób  mieszkających z dala od wielkich miast Internet jest często jedyną szkołą. Asiu jesteś wielka, dzięki Tobie nauczyłam się wiele nowych rzeczy. 💙

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...