poniedziałek, 14 grudnia 2020

Karteczka z wykorzystaniem wypychanek

Przedstawiam wam karteczkę z wykorzystaniem bloczka świątecznego z DecoTime i poinsecjami według filmiku Asi. Wykonując tą karteczkę troszkę umęczyłam się, aby dopasować do siebie wszystkie elementy.
Gdyż niektóre z nich wydawały mi się odrobine za płaskie, więc postanowiłam podnieś je na kosteczkach 3D i dodać odrobinę sizalu. Po skończeniu pracy postanowiłam się skonsultować z moja siostrzyczką ( tak tak dobrze myślicie, to ta co musi obejrzeć filmik "zadzwoń do siostry....") czy praca jest OK. Oczywiście musiała dopatrzeć się tego czego ja nie widziałam (zapytała co robią jelonki za oknem?), których ja robiąc pracę w ogóle nie widziałam 😂 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...