czwartek, 10 grudnia 2020

" Elfowy notesik"

 Przedstawiam wam "Elfowy notesik". 

Do wykonania tej pracy zainspirowała mnie Asia. Najpierw pierwszym odcinkiem vlogmasa z tłami , następnie trzecim już z notesikiem na zakupy. Zabawa z wykonaniem własnego tła różnymi metodami tak mi się spodobała, że nie mogłam się oprzeć aby sama spróbować. Oczywiście wygrało tworzenie własnych papierów z serwetek 😁( metoda wcześniej mi nie znana) Jeden ze stworzonych papierów  wykorzystałam na okładkę mojego notesika. Natomiast do ozdobienia wykorzystałam stempel z przesłodką elfką i wycinankami, oczywiście też nie mogło zabraknąć moich gwiazdek wyciętych ze skórki pomarańczy 😀

VLOGMAS 2020 Dzień 2 - Tła 

VLOGMAS 2020 Dzień 3 - Notesik na zakupy





Asiu dziękuję, niecierpliwie czekam na kolejne tutki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...